Z dniem 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.IV.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (popularnie zwane „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych takich jak między innymi usługi naszej strony www.amp.szczecin.pl oraz sklep.amp.szczecin.pl
Tą informacją przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych jakie może mieć miejsce po 25.V. 2018 roku w związku z korzystaniem z naszych usług. Prosimy o jej przeczytanie, nie zajmie to więcej niż kilka minut.

Czym są dane osobowe

Dane osobowe to zgodnie z RODO informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszych usług takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP czy w przypadku złożenia zamówienia dane adresowe, nr telefonu. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) na naszej stronie internetowej i urządzeniach których używasz podczas oglądania i kupowania na naszych stronach.

Podstawa i cel przetwarzania

Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią co do zasady dwie z nich:

Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy,
której jesteś stroną – umowa, o której mówią przepisy to w naszym przypadku regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi – np. zamówienie produktu w oparciu łącznie o treść naszego regulaminu, to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

Twoja dobrowolna zgoda. Ta podstawa przetwarzania danych będzie konieczna głównie w przypadku świadczenia Ci usług przez podmioty trzecie – firmy spedycyjne. Chcąc zrealizować proces realizacji zamówienia przez  nasz sklep (sklep.amp.szczecin.pl) lub naszą stronę www (amp.szczecin.pl) musimy mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie powyższej zgody jest całkowicie dobrowolne i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Przysługujące Ci w związku z udzieloną zgodą uprawnienia zostały opisane poniżej. Twoje dane w ramach naszych usług przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.

Administrator

Administratorem Twoich danych osobowych będzie nasza firma: AMP Biuro Handlowe Maciej Prytuła, ul. Okulickiego 120, 71-041 Szczecin, NIP 852-234-83-21.

Przekazywanie danych

AMP Biuro Handlowe Maciej Prytuła nie będzie powierzał Twoich danych do przetwarzania innym podmiotom niż firmy spedycyjne (w przypadku złożenia zamówienia z opcją wysyłki towaru). Dane mogą być przekazywane również organom publicznym o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie.

Cookies

Na naszej stronie internetowej i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz analizowania ruchu na naszej stronie. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Pliki cookies i ich klasyfikacja
Cookies (zwane także „ciasteczkami”) to niewielkie pliki z informacją zapisywane przez serwer na komputerze użytkownika lub urządzeniu mobilnym, na którym jest wyświetlana strona www.amp.szczecin.pl (tablet, telefon komórkowy). Te informacje nasz serwer może odczytać w trakcie jednego połączenia się ze stroną www.amp.szczecin.pl. Oznacza to, że z każdym kliknięciem na link na stronie www.amp.szczecin.pl, plik cookie jest do nas odsyłany. Pliki cookies pozostają na komputerze Użytkownika przez określony czas. Pliki cookie dzielimy na cookie sesyjne – usuwane z komputera po zamknięciu przeglądarki internetowej oraz cookie trwałe – pozostają zapisane na dłużej, np. na rok.

Usuwanie i blokowanie plików cookies
Przeglądarka internetowa automatycznie usuwa pliki cookie, których termin ważności upłynął. Użytkownik może jednak sam usunąć pliki cookies korzystając z zaawansowanych opcji przeglądarki internetowej. Jeżeli Użytkownik nie chce, by pochodzące ze strony www.amp.szczecin.pl pliki cookie były zapisywane na jego komputerze, może wyłączyć przyjmowanie plików cookie na stałe. Blokada niektórych plików cookie może jednak doprowadzić do nieprawidłowego działania strony www.amp.szczecin.pl.

Znaczenie plików cookies i dane osobowe
Dzięki trwałym plikom cookies istnieje możliwość prezentowania treści bardziej dopasowanych do preferencji Użytkownika. W plikach tych zapisane są również informacje statystyczne, np. o tym które podstrony przeglądał Użytkownik. Informacje te mają charakter anonimowy i nie pozwalają na identyfikację użytkownika. Stosowanie przez nas techniki związanej z plikami cookies nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych i adresowych Użytkownika ani żadnych informacji poufnych z jego komputera. Na naszej stronie pliki cookies pozwalają określić profil informacji, jakimi użytkownik strony jest zainteresowany.

Twoje uprawnienia

Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas. Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać. Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (prawo do zapomnienia) lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO.